Валутни курсове

Хороскоп

неделя, 29 април 2012 г.

Юлиан Ковачки: МВР ме нарочи за подпалвач


"Нарочиха ме за подпалвач, защото от години си имам търкания с МВР, все си мислят, че ги надцаквам".

Това каза Юлиан Ковачки - обвинен за серията подпалени коли в София в края на миналата година. Той е единствения останал в ареста след бума на палежи в столицата миналия декември. Ковачки обаче е в ареста по друг повод - той бе задържан за хулиганство, след като потроши килията си в 7 РПУ преди няколко месеца и заплаши полицаи, че ще ги запали.

Припомняме, че Ковачки бе задържан в края на миналата година заради повдигнати обвинения срещу него, че е запалил автомобили в квартал „Младост". На 27 декември Софийски апелативен съд освободи от ареста Юлиян Ковачки поради липса на доказателства. Той остана с най-леката мярка - "подписка".

По-рано другите двама, арестувани във връзка с палежите, също бяха освободени.
 

Владислав Николов - Куката беше пуснат на свобода, а преди него беше освободен и обвиненият за палежите в кв. „Захарна фабрика" - Радослав Стоянов.

На 1 февруари Юлиан Ковачки бе повторно арестуван за хулиганство.


„Палежите извършиха хулигани или жертви на МВР. Не съм аз", категоричен бе Юлиан Ковачки в интервю за БНТ.
"Бях в едно заведение - от един рожден ден се връщах, бях там да хапна. И дойдоха едни полицаи, не знам защо. И ми казаха - "ела с нас, да дадеш обяснения и ще те пуснем да си ходиш", разказва Ковачки.
 
„Това, което твърдят, че съм ги бил бутнал, те били паднали на земята, това не е вярно. Буйствах в килията, защото ме излъгаха, че ще ме пуснат и си исках цигарите обратно. Бях пил много. Понякога прекалявам с алкохола", сподели още Юлиан Ковачки.

Припомняме, пред съда Ковачки поиска да бъде освободен от ареста, за да постъпи в комуна, където да лекува своята алкохолна зависимост.

„Сутринта, когато ме арестуваха за палежите, като се събудих, още не бях изтрезнял. После от Института по психология на МВР ми дадоха да пия - водка и бира. След 10 минути шефът на Института дойде и каза, че има два варианта - или по възпитания начин, или по другия - със сила, да ми изтръгнат показанията. Аз исках адвокат, даже казах кой точно. Те викат - няма проблем, той ще дойде по-късно. И така ме държаха до вечерта", обясни още 29-годишният мъж.

По думи на Ковачки наскоро от МВР поискали да го обвинят в убийство, станало в неговия блок, още преди той да отиде да живее там.

Юлиан Ковачки разказа, че е присъствал на два пожара в кв. "Младост". По думите му той е звънял само два пъти за пожари на спешния телефон 112. Останалите пъти е сигнализирал за това, че две коли го следят.

„Участвах в гасенето на две коли - на моя комшия и на още една. Този път винаги го минавам, почти всеки ден. "Какво съм виновен, че се случило точно на този маршрут, на който съм минал", обясни Ковачки.

По думите му той изобщо не знае как се палят коли. Според него спирането на палежите напоследък е случайност. Той припмни, че наскоро в кв. „Сухата река" са горели коли.

„Животът ми е минал прекрасно и съм го доказал много пъти. Доверието не се печели за един ден. Добър човек съм, работлив съм. Услужлив съм. Невинен съм. За нищо не съжалявам", каза в заключение Юлиан Ковачки.



http://news.bg

0 коментара

Публикуване на коментар