Валутни курсове

Хороскоп

неделя, 15 януари 2012 г.

Грийн пред Sportal.bg: Искам титла и нов договор (видео)


Холандският универсален играч на Левски Сержиньо Грийн даде интервю за Sportal.bg от лагера в Агия Напа, където тимът се подготвя от 6 януари насам. Роденият пред 29 години в Амстердам играч вече има над 50 мача и два гола със синята фланелка. За година и половина на „Герена” той се превърна в един от любимците на феновете. За своя престой в България той бе използван на няколко позиции - опорен халф, централен защитник и дори ляв бек. Грийн заяви, че харесва Левски и София и би искал да остане в клуба и след края на сезона, а също така да завърши първенството като шампион на страната.

- Здравей, Сержиньо. Вече 10 дни откакто Левски тренира, как върви подготовката?
- Тренираме добре, но не много здраво, тъй като имаме достатъчно време и се подготвяме постепенно. С нас са и много млади играчи, които се адаптират отлично. Стефан Станчев и Иво Иванов пък се възстановиха от травми. Мисля, че се подготвяме добре като отбор и се чувствам отлично.

- Николай Костов прилага нови методи на тренировки. Какво ти е мнението?
- Отделяме много време на тактиката и пробваме различни системи. Всеки треньор си има собствен начин на подготовка. Мисля си, че това е доста добре, тъй като от всеки може да научи по нещо. На мен лично много ми харесва сегашния начин на тренировките.

- Какво ще ни кажеш за младите играчи в отбора? Виждаме те често да играеш с тях и да ги насърчаваш.
- Фактът, че на 15-16 години те вече тренират в добър европейски клуб като Левски, е отлично доказателство за техните качества. Те са много добри момчета и имат голямо желание да се учат, а това е нещо, от което имаме нужда.

- Левски изостава на три точки от лидерите Лудогорец и ЦСКА в първенството. Какво може да постигне вашият отбор тази пролет?
- Възможно е да играеш много добре и в същото време да не печелиш точки. Досега бяхме в период, в който не играехме добре, но спечелихме точки. Сега трябва да променим нещата, за да започнем хем да играем красиво, хем да трупаме точки. Имаме един месец да се подготвим, да подобрим нещата и да достигнем нивото, което всички желаем. На този етап сме на три точки от лидерите, но ще се борим да станем първи и съответно шампиони. Накрая на сезона ще разберем дали ще успеем да го постигнем.


- Твоят договор изтича през лятото и феновете искат да знаят ще останеш ли в клуба?
- Моят мениджър продължава преговорите с Левски, докато аз съм се концентрирал върху терена. Харесвам клуба и искам да остана, но това зависи от двете страни и всичко може да се случи. Аз се чувствам много добре в Левски, а и семейството ми харесва София. Все пак мениджърът ми може да даде повече информация по този въпрос.

- Левски и един от бившите ти отбори Аякс 2 са заедно в хотела и всяка вечер холандски футболисти те търсят и говорят с теб. Съвети ли им даваш?
- Не, те не искат това от мен. Но както знаете, Амстердам не е голям град. Преди време играех в Аякс и познавам треньорите в клуба. Повечето играчи ги знам просто от Амстердам. Разпитват ме за София и Левски и аз им разказвам. Едно от момчетата дори ми е съсед и си говорим за различни неща като хора, които се виждат от време на време. Аз съм футболист и е нормално да познавам футболистите от Амстердам.







http://sportal.bg

0 коментара

Публикуване на коментар