Валутни курсове

Хороскоп

петък, 6 януари 2012 г.

Славия може да си върне Георги Петков


Бившият вратар на Хебър, Славия, Левски и националния отбор Георги Петков е пред завръщане в България. В момента 35-годишният страж пази на Еносис Паралимни. След десет сезона на Герена обаче Гошо възнамерява да не се завръща в Левски, а в Славия.

"Винаги бих се върнал в Славия. От този отбор ми тръгна кариерата, там са дали много за мен, за което съм благодарен. Вярно е, че водих разговори с Венци Стефанов, но ще остана в Кипър до лятото.

Имах обаждания и от други български клубове, но ако се върна в "А" група, ще е в Славия", категоричен е Петков в интервю за "Тема спорт".

"Огромно впечатление ми прави, че в Кипър се влагат много пари във футбола. Редовно има отбори, които играят в групите на Лига Европа и Шампионската лига. Виждате, че този сезон АПОЕЛ Никозия дори успя да се класира за 1/8-финалите на най-силния европейски турнир.

Във всеки клуб се работи на високо ниво и се наливат доста средства. Залага се предимно на чужденци. В нашия отбор има само двама кипърци, имаме трима белгийци, двама македонци и още доста играчи от различни страни. Първенството е по-равностойно от българското. Има 7-8 отбора, които са от една класа. Отделно от това условията за работа са перфектни. Имам предвид стадионите, тренировъчните игрища, базите и т.н.", разказва още вратарят.

Той си спомня с добро и престоя в Левски.

"Това е клуб, в който съм си оставил сърцето през тези 10 години.

С Левски имах възможността да играя на високо европейско ниво - стигнахме до 1/4-финал за Купата на УЕФА, участвахме в груповата фаза на Шампионската лига. Това са незабравими моменти в живота ми.

За да се върна, трябва първо да премина през школа за треньори на вратари. Когато преценя, това може да се случи. Засега смятам, че имам още години като вратар в професионалния футбол. Чувствам се добре, пожелавам си да съм жив и здрав. Като почувствам, че ми е дошло времето да се откажа, ще го направя и ще започна следващите крачки", коментира още Георги Петков.



http://topsport.bg

0 коментара

Публикуване на коментар