Валутни курсове

Хороскоп

вторник, 5 юни 2012 г.

Наш воайор в английски зандан за 2 години


Български студент ще плати за мерака си да гледа как се къпе гола англичанка с две години от живота си.  
27-годишният Радостин Чернев се е признал за виновен за това, че е влязъл в къщата с намерение да извърши сексуално престъпление и ще лежи в британски затвор, пише "Дейли Мейл".
 
Нашият мераклия е студент в университета в Портсмут и живее в града. Той ще бъде върнат в България, след като излежи своята присъда. 
 
Стресираната жена е на 20 години, но вестникът не уточнява името й. Инцидентът станал през февруари. 
 
"Щастлива съм, че няма да има съд, тъй като няма да видя този мъж отново. Дори снимката му ме стресира и извиква у мен кошмарни спомени. Постоянно предупреждават да бъдем внимателни през деня, но аз съм живото доказателство, че не можеш да бъдеш в безопасност и през деня",  заявява пред вестника младата жена. 



0 коментара

Публикуване на коментар